hej hej hej allihopa.

hoppas att ni haft en bra helg alla människor :-) !

börjar då, med att jag ha varit sämst att uppdatera ,det vet jag även om, men haft fullt upp faktiskt.. hm, mycke med träning. och praktik, men i helgen, så ha jag bara tagit det lugnt. och varit riktigt skönt, lite synd att den e redan slut, hm .. i fredags så for jag till en polare, som fixade lite musik till mig :-) , sen drog vi en film.. och så snackade mest bara skit egentligen, :-) sen lördags, så klev jag upp halv tio åt lite frukost och sen drog jag på gymmet, gynnade ett bra tag blev väl två timmar tror jag :-P eller något sånt, sen simmade jag i 25 minuter och sen så gick jag hem.. och sen så slängde jag i lite mat i magen, sen promenerade jag till böleäng. på väg hem så blev min höft jätte knas den ville inte vara med längre så att jag höll på bryta ihop.. och sen så var de tänkt att vi skulle ta buss sista minuten ifrån teg då men då så klantig som man e kliver man på del buss, så de blev till att gå hem i alla fall.. ! :-/ sen blev det middag sen tror jag till en polare, ja satt och snackade skit, drack lite kaffe. såg film :-P och sen fick jag ångest mitt i allt. och sen så tja.. vill inte skriva nå mera.. om det, idag så ha det bara blivit väldigt lugnt faktiskt.. är grymt taggad på i morgon faktiskt, praktiserar på förskolan , och i morgon blir det möte där om hur de går och om jag får fortsätta osv. i morgon blir det fjärde veckan :-) hihi denna vecka blir de tyvärr lite sämre med gym , :-/ i morgon, beror på när jag slutar så ska jag till forslunda. ! hälsa på, sen ska jag till Johanna var ju som ett tag sedan vi träffades nu, och där blir de kaffe och snacka skit typ :-) riktigt mysigt längtar:-D. sen får jag se.. om jag orkar dra någon promenad, eller så..

nu ha jag duschat smörjt in mig , så luktar gott och förhoppningsvis så e jag väldigt len också :-) hihi ligger i sängen:-) och myser .

nä nu ha jag väl inte mera och skriva, :-) :-) så ha de så bra allihopa så skriver ja kanske snart igen :-) hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0