hejhej bloggen ! ^^ hahahahahahaha xD

Heej alla läsare.det var ett tag sen ja uppdaterade nu, men dom här två veckorna på praktiken har gått grymt bra, och jag har trivts riktigt bra med barnen dom e så fina, och så snälla mot mig, och drar mig, och alla vill leka med mig, och allting. :) riktigt roligt, men blir då less då ingen lyssnar på mig, haha xD igår så fick ja låna brors bil, pga att ja skulle köra min vän till flyget och ta ett farväl. ( hoppas vi ses snart igen ) ! men annars hände det mycket trubbel med bilen, fick sladd och kunde knappt häva den.. blev en ordentlig sladd fan.. haha jaja jag och cathe fick oss ett gott skratt efter det.. och sen så låser ja in bilnycklarna, så att det var ju bara gulla med bror så att då kom han förbi, och sen så skjutsade vi hem honom . och efter det så for ja och cathe till olles, och tog sig en öl... och ja  vi satt bara annars och surrade.. riktigt trevligt, sen kom de en hel drös med killar, och brudar. men en kille av dem var faktiskt riktigt trevlig... jamen de va trevligt (= nu idag blir det mest bara lugnt skall ja tro. min far kommer nog förbi kl halv tolv tolv. :) ska bli trevligt. :) och sen så ska ja promenera eller köra beror på om bror vill ha igen bilen, men till böleäng, ska följa med caroline till stallet, för att se hennes häst. kanske ska ställa upp och ta hand om honom i 3 dagar medans hon e i stockholm.. :) ska bli trevligt, och jag har inte fått vara med en häst på evigheter känns det osm ju :( . men det ska bli grymt kul.. :) sen kanske kanske kanske det blir gymmet få se.. om ja orkar har inte sovit så himla bra inatt häller. :( hm.. mu längtar ja bara tills i morgon, till en ny vecka på praktiken, och hoppas att den tredje veckan går riktigt bra lika bra som dom andra veckorna, men jag vet inte om jag vill plugga vidare till barnskötare eller nåt sånt just nu :  / och då får ja inge jobb häller. hmm aja vi får v'äl se hur allt blir ... ! 
ska ev. flytta till uppsala i snart framtid också.. :)  ! 
har inge mera och slänga ut just nu, men skriver nå rader senare höreees :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0