hihi bra start på veckan !!!

verkligen kanon bra start på en vecka.. hm :-)

vaknar och e bara hur trött som helst ligger till sista minut. ! :-/ hm , New drar iväg till praktiken, ha hjälpt barnen idag på isen. ha varit kul.. tills jag råkade ha min fot ivägen. så skriskon åkte rakt över min fot, lyckat.. haha xD nja inte direkt. slutar halv ett denna vecka, så skyndar mig hem steker mig en hamburgare. drar på gymmet. sprang 15 minuter, och sen körde jag lite Mage. och rumpa, lår, lite armar, men min natt till idag var nog den konstiga någonsin låg så konstigt att det gjorde fan ont i axel och rygg, hm kunde inte gymma riktigt bra. drar hem lägger mig på soffan och funderar. ! blir sugen på bräntis, och åka lite skrana hehe :-) så de gjorde jag, jag fick med mig Samuel. riktigt trevligt var de , drog upp och ner haha xD ! (misstolka inte ! ) haha xD ! sen drog vi till han och drog film :-) lejon kungen ! :-) hihi riktigt fin film :-) ! nu ha jag duschat och borsta tänderna, så nu väntar jag bara tills John blund kommer :-) !

god natt sov gott dröm sött ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0