kväll.. tisdag kväll..

min dag börjar med att jag fryser som fan då ja vaknar..! var inte alls taggad på att dra ut och gå till dagiset, men jag hade inte så mycke till val.. sen jobbade jag fram till halv ett.., och sen så gick jag hem åt potatis bullar till lunch. sen efter det drog jag en kopp kaffe tår. :-) sen gick/ sprang jag till böleäng sen röbäck, och sen hem.. sen direkt ner till tvättstugan. slängde i en maskin käkade middag tillsammans med min mor. värdens bästa tisdag. ! :-) och sen gick jag och såg bio med min älskade mor <3 !
nu blir de. bad och mys, sen ska jag tvätta en sista maskin. sen blir de sängen :-) tack mamma till sällskapet idag på promenader. och joggigng och bion och hjälp till att hänga upp min tvätt. jag älskar dig så mycket <3 ! tror de hära kommer bli den bästa veckan någonsin! :-)
puss och kram :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0