kväller..

hej hej,

Måndag ha gått åt helvete, ja eller inte.. försover mig i morse, åhnej.. kom en kvart sent.. kändes ju något tråkigt, men mötet gick galant, får vara kvar där tills 15 april , känns ändå skönt. ha något och göra, fortsätter med halv tid. känns galet skönt :-D och sen ska jag få testa på morgon och jobba. och även efter middag. :-) sen får vi se om jag ska öka med något. !

sen drog ja till forslunda och satt och pratade med gamla lärare, i över en timme. och att dom blev så glad och se mig var så kul, tvekade lite på att fara faktiskt men ångrade mig inte, drog till Johanna och snackade lite skit där faktiskt. och tog de bara chill. for hem va hemma halv sex, går ju knappt och köra vid 5-6 tiden, men då åt jag middag och försökte gymma. men gjorde så ont och var för Sliten så Gick hem, men kände mig ändå stolt liksom att jag gjorde ett försök.. :-)

ska vila. i morgon hade jag tänkt, eller köra lite försiktig hemma träning. jag ha så grymt ont,, får löning och ledigt den 8 då de e begravning. !

ha inte mera och skriva hejsvejs ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0