kväller!!!

tjena ! :-)

idag ha min dag varit tröttsam och Leksam :-)

promenerade till förskolan, och var där några timmar.. lekte med barnen, och läste, och hjälpte till. skottade lite idag också. ! :-)

blev inget gym idag. istället blev det bio ikväll, med mor och lars.. vi såg mammas pojkar. trodde ju att den skulle vara bättre en va den va.. !
betyg av mig får den 3/10 !

och nu ligger jag bara i sängen. !

i morgon så är det en ny dag med nya bekymmer. ska försöka skynda mig hem från förskolan i morgon, och hinna på gymmet innan min bästavän kommer ! ;-) sen på kvällen blir de nog olles, son de lät som ! :-)
tja det blir nog trevlig fredag kväll.. :-)

ha en super trevlig helg. hoppas att ni får en bra kväll alla desamma. ! :-)
puss och kram / Emelie :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0