ny dag. med nya bekymmer.


hade super trevligt igår så olles. träffade jätte många fina människor. och tack för kvällen alla inblandande . ! :-) efterfesten sög , ångrar jag drog dit. xD men tog taxi hem. ha egentligen inte råd till det men. kunde inte ta mig hem på något annat vänster. !
och idag ha jag typ sovit bort hela dagen, pratat med Tobias :-) och det var en trevlig väckning. jo han ringde och väckte mig xD haha ! :-)
sen ha jag pratat med mor och hennes kompis som drack kaffe här tidigare idag! :-) nu sitter hon bara här och tror en massa , hon e så annorlunda då Lars e i närheten. och blir så besviken. för hon kan verkligen prata. aja skitsamma. hoppas det blir flytt snart så slipper jag allt. och hon mig. !!

e inte bakis idag! ( ha aldrig varit bakis! ) ! men ha grymt träningsvärk från igår ! :-/ höhö xD
nu ska jag se bröderna Karlsson på tv ! ;-) vill ha Cola. men känns ju inge kul och gå ut. i kylan. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0