skit...

min dag ha inte varit direkt bra, drar på praktiken, och drar dit en timme innan jag börjar och slutar halv ett, drar på stan. hittar ingeting. sen blir jag typ nedstämd från ingen stanns jag blir galen på mitt humör. :-/ aja jag hoppas att allt blir bättre. drar på gymmet med min mor, och allt går åt helvete.. så otroligt kul... eller inte.. !! jaja, liggger i sängen nu, och tänker "glöm dina bekymmer för i morgon kommer de nya " sörjer fortfarande, kan inte fatta att min morbror ha gått bort ,och lämnat oss, och att en begravning väntar.. kan ej förstå :-( :-( , många fina minnen. som finns kvar, och ditt namn kommer alltid stå kvar i mitt hjärta, med mig finns du alltid kvar. !

en ledsen Emelie, skriver nu god natt sov gott dröm sött.

tänker på er, farmor, farfar, Martin, Ingemar, Gustav, mormor farfar, Emelie, vila i frid ! saknaden är stor, men jag vet att ni finns hos mig ändå ! <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0