Veckorna kommer och veckorna går.

Andra veckan på praktiken, har sagt till om att jag har jobbat över tid, så denna vecka får ja sluta 12.00 känns underbart då man inte mår riktigt 100 % bra, så idag har jag simmat nå längder med far, och sen så drog vi hit på kaffe, sen från ingen stanns började vi snacka om hamburgare så då blev ja sugen från typ ingen stans så att då for ja och papi och tankade carinan, och sen så drog vi och köpte hamburgare. dom som inte vet ,vet nu. när ja e ledsen så tröstäter jag! och det e inge bra egentligen då jag ska komma i form och då ja ska gå ner i vikt,. men ska gymma i morgon efter praktiken, och simma efter det.. : ) så att hoppas att de går bättre då. brukar inte bli lika götta sugen när ja tränar, och sen så mår ja så grymt mycke bättre då ja håller igång. och gym kortet går ut den 7 . skjutsade cathe, min vän till flygplatsen idag. och hon ska på jobb intervju, jag e väldigt glad för henne, och jag håller mina tummar, men just nu har jag en sådan konstig känsla, jag vet inte..! :( men åh.
Jag behöver få vara lite ifred bara just nu. och tror hon försår mig. ! inte lätt just nu! :( 
ikväll blire plocka lite i rummet fördröja tiden, och få tänka på något annat, och sen så blir det nog sängen tidigt och hoppas på en ny natt och att ja får lite sömn inatt.. för ja står verkligen ut då ja itne får någon sömn! :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0