Andra veckan på semestern ! ;)

HejHej ! 
 
Vaknar väldigt sent i morse eller idag, vaknar där om kring 11 tja ja kommer inte ihåg, sen så tänker jag på vad ja ska göra , tar mej en promenad i gamlia skogen, mycket uppför och väldigt gött och promenera där, så jag tog det lite lugnt, joggade lite granna och sprang upp för en väldigt brant backe, hahah det var gött , fick mjelltugg på köpet och flåsade som en annan gamkärring haha xD ja men det var skönt och få ta sej ut nån timma på skogsäventyr haha :p så nu förtjänar jag då kaffe och en macka och bara sitta och njuta ! sen ska jag allt ta mej en dusch, svettig och jävlig ! :P hahaa annars ser min dag väldigt lugn ut jag  vet inte vad som händer annaars idag,väntar på att min kille ska komma hem ! , han är på info på volvo idag, hihi så han är väl hemma kring fyra, vet inte när det slutade det, började i alla fall kl 07.30 hehe :) 
 
min helg var väldigt lugnt, kusinträffen gick väldigt bra, och var faktiskt hyfsat trevligt ändå, jag är glad för min far, att dom fick ihop så pass många ändå, och att dom styr kusinträff, det kan ju a kul.. :) sist var 22 år sedan, så kul för han och få träffa allihopa. tja sen så drog jag och älskling, upp till örträsk, visade han lite runt då vi kom fram, och gick upp på byn, vi spelade lite kubb med moster och thommy, och magnus och Linda, och deras barn, så vi drog stuga mot stuga, ja tyvärr så förlorade vi :( , och uppäten blev vi också :( men annars var det faktiskt hyfsat kul och trevligt.. sen spelade vi lite badminton, :) ja bil resan gick väldigt bra ! och har alltid kul med min kille, så det var väldigt roligt.. ! :) 
 
sen for vi förbi han, för att vattna hans mammas blommor och hämta lite käk till han :) . och sen hem till mig, och då slängde jag in en maskin innan mamma skulle komma hem och tvätta, jag ska annars tvätta i mrgon någon gång, men detr ska bli gött och få tvätta faktiskt, har så mycket tvätt just nu ! :) har glömt vilken tid, men får kolla upp det :) hihi 
 
sen åt vi på nattöppet, tacco bufffé min älskling bjöd mej, så tack så hemskt mycket , för maten och mätt som fan blev jag cokså,länge sen man var så övermätt .. haha xD väldigt gott och trevligt vare allt ! :) 
sen när vi kom tillbaka till mej, så slog vi på en film och bara myste men vi slockande båda två, och vaknade 22.05 haha väärt ^^ 
 
kommer inte på nå mera och skriva just nu, så nu ska ja allt ta och sätta mej och bara slappna av lite och fika lite frukost, haha blir en  väldigt sen frukost för mej, då ja vaknade sent, och sen så promenerade de första ja gjorde typ då ja vaknade ! :P^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0