Cykla hela dagen ;) !

skriver lite om min dag! : )) ....
 
vaknade ca 11.30
ligger och drar mej ca till kl 12.00 myser med min älskling, sen äre bara upp och slänga i tvätt i maskinen, 
sen fika med finaste :) och sen efter det så drar jag på en cykel tur till teg , för att fara på det dära mötet , mötet gick väldigt bra ! :) väldigt nöjd ! : ) ..
 
sen cyklar jag hem, och min plutt möter mej på kyrkbron :) , och sen så cycklar vi hem, och min älskling diskade och tvättqade och hängde upp medans jag var på mötet, så söt kille ! :) 
 
 
sen så cyklade vi till Nydala för att kika in på umelagun, tja det var blåsigt och lite kyligt, men mysigt allt var det :) ...
sen cyklar vi hem, och hänger upp bad kläderna, och sen så cyklar vi till bräntis ! :) 
grillar lite korv och pratar lite och sen så cyklar vi hem, :) 
 
hämtar pant och går en liten promenad till stan , för att panta och köpa ostbågar :) . för ikväll ska vi allt mysa, :) 
 
tja det var någe grejs på stan, så vi stannade och tittade lite granna på det .. ! 
 
sen går vi hem, :P och sen spelar min boyfriend något skjutspel haha xD ser kul ut :P
sen när han spelat nån timma, cyklar vi för att kolla på nya saker som har kommit till värden ! ;)
 
Tattoooo på haga när kom det till haga ?, såg inge öppet tider skulle vara kul och gå när där för att titta lite ^^
då jag är sugen på att veta hur länge domhar hafgt öppet , och själv är ja jue sugenn på en tattuering ;) ! 
 
Nu tackar jag för mej ! :) 
 
och hoppas att ni haft en grym dag, för det har jag och min älskling haft ;) . 
 
shooobreee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0