första semester veckan

min första semester vecka , är snart slut, och jag ha inte gjort ett skit typ.. ^^ bara tagit det lugnt, jag har känt mej så sjuk, haft mensvärkningar, och dom som känner mej vet hur besvärligt det är.. men sen fick jag super ont i halsen och det var inge vidare, nu börjar väl allt gå över sakta men säkert. så det är lite skönt, idag jobbar min gubbe, han slutar halv tre idag och är väl hemma ca tio i tre :P ska bli skönt att snart få träffa han, själv så tvättar jag , och sen ska ja ut på en promenad , tror ja behöver få röra på mej,få lite luft, och tror även att min rygg kommer bli lite bätttre ! :) 
 
snart är min första vecka slut, sen sitter ja bara med fyra veckor kvar, men det e ändå skönt :) , 
blir kusin träff från pappas sida på lördag, blir spännande, men ändå lite tråkigt, då jag inte träffat någon tidigare och ska vara där från 10.30 -15 00 någon gång. vet inte ens vad ja ska ha på mej.. xD bekymmer.
 
nej nu har ja inte tid och uppdatera nå mer, ska ner och slänga i maskiner nu ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0