Glad tjej nr ett ! ^^

längesen jag uppdaterade nu .. ! 
 
FY på lilla  mej !
fast har inte så mycket kul och skriva faktiskt, fredagen som var , så var jag och Ronny hos hans mamma  och hälsade på, och surrade lite granna det tyckte jag var riktigt trevligt :) japp sen gjorde vi inte så mycket mera, sen har vi även kolla in umelagun, det gjorde vi förra veckan, sjukt mysigt med värdens finaste pojk:) men kanske inte det roligaste ^^ och det var lite kallt också... :) men tur att min boyfriend kan göra mina dagar till värdens roligaste :) på lördagen, så tog vi det bara lite lugnt chillade for upp tilll pappa och klippte honom, och så. sen bjöd han oss på pizza riktigt gott, tackar och bockar för den goda maten :) riktigt gulligt av honom ändå :)
 
tiden går... 
 
taggar galet mycket, paradisbadet på fredag hoppas att inget kommer iväg, tex, meens... eller praktik, som jag tänkte ja kunde ställa upp på, för att visa lite fram fötter ! :) 
 
möte i morgon kl 10.00 ingen sovmorgon för mej i morgon... ! vi ska gå igenom mitt Cv och ev personligt brev, men jag vet inte får se i morgon ^^ 
 
Hoppas på bra väder på söndag, då jag funderar på att man kan kanske dra till klabbböle  med cyklarna, för att grilla ta någon kall öl och bara mysa framför brasan ! :) 
 
jag och min lilla fisunge , :) har varit och invigt den nya parken i umeå, där man kan hoppa studsa och fara och springa gunga och ha sej hela dagen:) har varit riktigt roligt måste ja få säga, och då jag har en sådan bra pojkvän som kan trixa ;) . hehe så då har jag fått fota, riktigt kul har det varit, får se då jag kan bjuda på bilder, men en ska ja allt ta och bjuda på ;) 
 
 
idag for vi till böles för att sola, men drog oss ett dopp i det svalkande vattnet YEEEEEHH ;) riktigt underbart faktiskt, :) 
 
nä läsare, nu önskar ja er en fortsatt bra kväll, för nu ska ja ta och duscha ! :) 
 
vill bara säga 
 
 
Ronnybooy är en väldigt fin liten snäll kille, jag är så galet glad att han är en del av mej, och att jag har fått träffa honom, han är så gullig och värdefull.. aldrig känns så rätt som det gör med min Ronny ! <3 jag är lycklig och glad ! :)
 
Cathrine, jag saknar dej, och hoppas att det går bra för dej vännen, jag hoppas också att det är bra för dej ! 
hoppas vi kan ses snart! :) 
 
 
 
 
BÄST
 
 Kärlek! ;*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0