@lördag

idag äre lördag, inte vilken lördag som helst, jag ska på en kusinträff på pappas sida, jag ha aldrig haft en riktigt SLÄKT TRÄFF någongång, och har aldrig träffats pappas släkt någon gång, så detta tror ja ska bli spännande, sitter bara och funderar på vad ja ska ha för kläder på mej.. solen skiner, men ändå så blåser det storm ute typ^^ nämen denna dag blir säkert bra, känns dock lite jobbigt, då man egentligen aldrig ha träffat någon , och då man e väldigt folkshygg jaja men jag ställer upp för min far. ;)
 
i morse så var min gubbe så mysig som gav mej 3 pussar innan han drog på jobbet, så gullig karl jag har ! så underbart allting känns med att ha han vid min sida, vi ska också dra en biltur till örträsk så ska han få se vår stuga, och där mamma växte upp.. och där ja tillbringade min tid då jag var liten, så mamma ska bjuda på middag då vi kommer fram, grillat gott gott ! sen så ska vi få efterrätt, det blir spännande, vi åker hem i morgon igen ! :) 
 
tror denna lördag kommer bli något extra för mej, få uimgås med min far, kommer få umgås med min älskling, han jag trivs bäst med, och som jag har roligast med ! :)
 
nä nu ska ja allt ta på mej nå klläder ! :) 
 
hare gött ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0