ooyeaaah! ;)

UPPDATERAR LITE !  ! ! ! ! !
 
jag måste säga det, jag är galet kär i Ronny, värdens finaste och härligaste man ! så rar så go så underbar pojkvän, och jag är så lycklig, så glad, och jag mår verkligen bra, shit vad livet leker, allt är galet härligt nu :)
 
det som står på våran lista som vi ska göra, och som vi har bokat, det är , paradisbadet, den 26 :) . sen så drar vi till skellefteå då jag fått mina pengar ska titta lite, ev, shoppa, och bara må gott ! : ) sen ska vi dra på båten, och äta lite gotta och kanske dricka nån öl eller så :)  jag ska se till att detta blir mysigt, för jag ska göra detta för honom, bjuda honom på mat, och dryck, och sen kanske spela lite biljard och bara må gött. ja hoppas att han blir nöjd, för det ja tänker göra för honom, sen så hoppas ja att skellefteå blir bra, och att vi hittar nå billiga kläder eller så, paradisbadet är ja väldigt taggad på. och få fara dit med min finaste pojkvän. !:) 
 
oj vad ja skulle vilja ha xperia v :) tittade på den diag med mamma , :) hoppas att ja får den då ja fyller år ;) . haha önskar mej den i alla fall ;P
 
min kille jobbar hela kvällen ikväll :( ska möta honom kl 12.00 utanför volvo :) . <3
 
ska träffa johanna ikväll, ska dricka lite kaffe med henne och har tiggt till mej lite massage av henne också, det ska bli gött :) . 
 
sen gav ja ett försllag av vi kunde cykla upp till böle, för att låna Nala och att vi tar hennes hund med oss dit, för att promenera lite, och att dom får leka lite med varandra :) . 
 
blir en lugn dag / kväll för mej annars då ja sitter och bara vill vara med Ronny just nu ! :( <3 
 
nja jag vet inte vad ja ska skriva, :P hahaa xD 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0