puh

hosta typ halva natten , snorig som få, det bara rinner och har sej .. kul.. nej det kan jag inte påstå .. men något som var väldigt romantiskt och väldigt trevligt var min kille , självklart gick vi på great esteen (hur stavas man ? jaja ni förstår säkert ändå ! ) och sen gick vi hem till mej ,och älskling hjälpte mej med att hänga tvätt och så. sen senare på kvällen gick vi på bio och älskling köpte en mellan popcorn .. så söt han är !:] jag är så lycklig och så lycklig som jag ä nu vill ja allt leva ,jag har en sån kul kille rolig ,får mej alltid och skratta och må bra :) fin är han också !:) nej nu ska jag lägga mobilen på laddning och vänta på min man som slutar elva idag :) han är väl hemma halv tolv ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0