Sköönt

igår , så såg ja dumma mej på bio med värdens bästa kille ! :) och han är bara min ! :) 
 
idag när vi vaknar så ligger vi och myser ett tag, och sen så går ja ner och slänger i tvätt maskiner, gött att jag ändå inte hade så himla mycket, och sen, så går vi och handlar, och sen så går vi på kebabnekajse och äter en pizza som vi delar på till frukost, vilken frukost, ja den var god.. mumsigt ! tack Älskling för det, och sen så går vi hem till mej, hänger upp tvättmaskinerna , och går oss i ordning, han för jobb, och jag för promenad / lite jogging, han började halv tre, så jag gick med honom till jobbet, och sen så fortsatte jag bortanför volvo, för där hade ja aldrig varit, så jag kom fram till travet, hm spännande, sen så vände ja där.. och gick hem , sen fann ja en annan stig som jag följde och kom ner till älven sjukt mysigt det var , jag var ute och gick i två timmar, och sen kommer ja hem coh ska hänga upp den sista .. åh nej vad det lät jobbigt då ja nästan va hemma, men skönt att det inte var så mycket, och nu väntar ja bara på mitt kaffe, ! :) 
 
jag och älskling, ska på en cykel tur där efter jag gick idag, då han slutar kl 12.00 det ska bli väldigt kul tycker jag ! :) jag har lite ont i fötterna efter min promenad, men annars känner ja mej väldigt trött och glad bara ! skönt och börja gå igen :) hoppas att ja kan komma mej ut nu igen, en stund varje dag, hade varit kalas bra !: ) 
 
nä nu förtjänar ja kaffe och bara njuta lite .. :) orkar inte uppdatera nå mera idag , :)
 
hoppas att alla där ute har det väldigt bra ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0