tjingeelinng !

haft en vädligt slö dag idag varit väldigt gött och bara legat i sängen och lyssnat på musik och myst med min lilleplutt :) , och nu ska vi börja med maten, det blir väldigt gott och smarrigt, då vi ska äta pommes och hamburgare idag, vi har redan börjat med maten, för vi är såå hungriga.. magen bara kurrar hela tiden ^^ och i kväll blire att äta glass med Nougatsås mumms ! :) blir väl film och mys i soffan .. :) bara chilla :)
 
i morgon ska ja på möte kl 1 :) , ska snacka om lite ditt till datt mest om CV och PERSONLIGT BREV , då jag har berättat lite om min förra jobb coach som då skrev mitt CV och PERSONLIGA BREV .. så min praktik coach blev väldigt nyfiken på det, ^^ och hon jag har egentligen hon har tagit semester, så jag har en ny för tillfälligt och hon kommer från blekinge så coolt ändå då min älskling kommer därifrån ;) .
 
sen under dagen ska ja tvätta och umgås med min älskling :) jag & Ronny ska på bööles hela kvällen i morgon, för att mysa grilla umgås, grilla varm korv och bara ha det så gött ! :) sen vet ja inte riktigt vad vi ska hitt på, men vi kommer säkert på något riktigt trevligt :) ensamma hemma hela veckan låååång ! ;) 
 
nu har jag ingeting och bjuda på tror jag ;)? eller ?
 
 
nja tyvärr hoppas att alla får en underbar kväll... :)
 
Puss och kram hela dan från Emelie &Ronny :) höhö ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0