underbar känsla !:)

haft en fantastisk helg med min älskling , fredags for vi med tåget till övik för att bada lite vandra på stan, titta åt pizza och köpte oss en glass så gott :) riktigt mysigt !:)

lördags så for vi till Nydala ,för att sola lite ,badade fötterna och bara myste i det underbara vädret och sen grillade vi med hans mamma och hennes man !:) hehe nämen det va jätte kul :) sen for vi på bio kl 22.00 riktigt bra film , grown ups två såg vi lätt värt att gå och se den på bio :)

och idag har vi vandrat på stan och tittar lite , och myst jag har tvättat två maskiner ,sen ha vi cyklat till maxi för att vandra på strömpilen ,:) och även gått på maxi där köpte vi lite gotta !;) hihi och sen for vi hem och åt middag ,surrade med mamma och sen så tog jag och älskling. bilen för att grilla lite !:)

gott och mysig
tack älskling för en toppen helg. :) haft en fantastisk helg !:) <3 tack :) <3 <3
du vet att du är den.bästaste för mej ,har aldrig haft det så bra som jag har det med dej så kul !:) du är den finaste !:) hihi

så glad för att jag ha dej sötnos <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0