yeeh

underbart
 
älsklings första dag på semster, har vi städat mitt rum, nästan hela mitt rum, fattas bara mitt skrivbord men det tar vi en annan gång ;) 
sen har vi inte gjort ett skit typ, han har spleat lite spel på facbook , och jag har bara glott, sen när mama kom hem har ja pratat med henne, då hon har varit i mensträsk /örträsk för att åka linbana, hur dom haft det, mamma sa att det var sjukt trevligt och att hon kunde göra om det, medans lars sa att det var kul, men om man ha gjort det en gång räcker det..
 
jag hoppas att ja kanske kan få göra det en gång : ] 
 
ikväll har vi chillat på öl och mått gott med johanna å, ätit gott /popcorn och chips och ostkrokar, coh spelar ruter sju , väldigt trevligt :).. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0