yeehh !

Hej Hej... 
 
andra veckan på min semester, väldigt skönt med lediga dagar, bara sova njuta och inte tänka på ett skit typ det e så gött, första veckan lite otur faktiskt, då jag både fick mens och då ja även fick ont i halsen, blev hes och hela rubbet, nu sitter ja bara med lite snusa, och hosta, men det börjar försvinna nu! , detta är veckan som jag har börjat att röra på mej igen , ska försöka att hålla igång promenader nu oavsätt väder och vind kan det alltid vara skönt och komma ut på en liten promenad, :) och detta är veckan som är sista jobbbar veckan för min boyfriend ! känns gött att han får lite semester också, så vi kanske kan göra något kul, sen ska ja fara till matro i slutet av denna månad för att hjälpa till med sallader coh så.. så det är förberätt då det ska öppnas och så, i augusti dom öppnar igen den 05/8 ihih ska bli så kul och få komma tillbaka till dem och få fortsätta att visa vad jag går för ! :) 
 
på torsdag ska jag på ett möte, för att prata om praktiken, inte vet jag vad det ska vara nödvändigt för , menmen vi får väl se vad som händer och sker på det mötet .. ^^ coh sen så ska ja träffa johanna i morgon kväll för att ge henne pengar som ja är skyldig henne, sen så får hon bjuda mej på en kopp kaffe hehe !:) det blir riktigt bra det ! :) hihi jag sitter här med mina planer allt ! :) 
 
och nu på måpndag ska ja gå till försäkringskassan för att lämna in mitt papper, för att få nå pengar :) .. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0