@ fredag @helg, @semester !

oj hjälp vilken dag, vilken duktig tjej jag är , som jobbar så hårt och sliter och kämpar så kul.. hehe ! :) 
jag har fått göra idag, ; 
 
jag har fått stå för det mesta i disken faktiskt, har gått riktigt fort idag, tiden bara rann iväg och ja hann knappt med något, haaha, jag är toppen nöjd med dem här veckorna som jag ha varit hos sabine, med personal, varit grymt trevligt, och idag, har jag även fått skala lök, fyllt på salladsobordet och tittat efter disk ! :) 
idag så jobbade jag även över 30 minuter, tog även avloppet i disken.. och sen när sabine tackar för sej, och säger att ja ska gå och byta om , så ler ja mot henne och går och byter om, säger hejdå till tanja och önskar henne en trevlig sommar /semester, och samma sak med sabine, och sen får ja en present för att ja ha jobbat så bra, och att det ha vart så kul coh haft mej där, villken lycka, och vad uppskattad ja känner mej ! så kul säger ja bara, ska bli kul och få komma tillbaka till dem, 
 
5 veckor ledigt nu sen börjar ja igen, ska dit slutet av juli för att hjälpa till coh göra sallader och sånt där ^^ 
sen öppnar dem igen den 5/8 
 
min present var , dusch creme, skrubb, och  självklart body butter :) 
hih känner mej väldigt fresch nu, 
 
badat, skrubbat in mej, sköljt av mej, använt dusch tvål.. och sen smorde ja in min kropp . 
 
OJOJOJ vad gott ja luktar 
 
¤självklart är ja en väldigt nöjd brud just nu ! ;) 
 
nu skulle ja bara vilja ha min älskling hos mej ! :( 
nä han jobbar förståss, ända till 20.30 ikväll.. ! 
 
nu ska ja plocka lite i mitt rum... :) så det är fint då min älskling kommer hem ! :) hihi
 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0