god morgon.....

åh så trött jag är ,allt blir fel då jag ska försöka göra ett inlägg från igår som jag missade.
börjar glatt och säga att jag har bytt till matro,och där ska jag nu vara ca till stängning i 4 veckor ca om allt går som det ska ,och sen ev ,få jobb så det ser ja galet framemot . jag hoppas det funkar för mej så jag inte blir ihjäl stressad bara :p men detta ska bli kul :) och ja början redan idaaag :)
så ska inte tillbaka till förskolan nå mera känns bra :p haha xD nu när man vet att man kanske harg ett jobb i höst :) hihi nu är allt på topp !:). fast ska tillbaka till förskolan på ons för att säga hejdå ! ändå vart där sen 7 januari tills nu .. länge.. haha
men nu är jag nöjd! :)

får skriva efter jag ha slutat så får ni höra.hur allt ha gått ;) hihi

ha en as bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0