@goodmooorgon !

god morgon, jag sitter nu och håller på klä på mej för att ta bilen för att dra på praktiken, men kolllade nyss in mina meil, jag hade ju sökt sommar vikariat på förskola.. och dom tackade till att jag hade ansökt om tjänsten men dom hade fått in en annan som hade sökt.. kände bara tyngden, tänk om ja kunde fått det, fått in lite pengar i plånboken, aash det sket sej. två dagar kvar av denna vecka så underbart skönt, med lite ledigt, med lite sällskap av finaste ! :) och mest av allt lite myys med min älskade Ronny ! :) ska till pappa direkt efter jag har slutat så därför tar ja bilen, annars hade ja nog gått till praktiken ida :P ska äta middag med pappa och vara lite social. och klippa honom, för på tor åker far tilll finland, för att fira midsommar med en som het Janne ^^ så därför bestämde jag direkt efter jag slutar för då får ja nån timmme med min far också, då vi knappt ses , eller då vi knappt träffas någe .. så det blir lite trevligt, :) slutar kring halv två två i dag , coh idag ska ja få lägga upp mat på tallrikkar, och få gå ut med dem till gästerna, det ska bli intressant , och kul förståss, och få göra någe annat än coh bara stå i disken, blir väldigt lång tråkigt det . :( i morse var jag så fruktansvärt trött och borta, jag vaknar inte ens av Ronnys väckarklocka, skyndar mej för att hämta min för att inte Ronny ska försova sej tänkte jag .. hahaa xD min ringer ändå 08.24 typ hahha xD så han skulle försovit sej ändå men sen börjar han röra på sej, frågar om hans väckarklocka ringde, han sa då ja att den gjorde det, haha kände ändå pinsamhet fattar inte varför, jag brukar alltid vakna och försstå vad som händer men tydligen inte i morse hel tokigt.. sjukt många timmar kvar tills jag få träffa min käraste igen, :( 
 
har inge mer och skriva, nnu måste ja sätta lite fart på det hela, borsta tänderna och så, :P 
 
hare gött allihoopa !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0