greeat

Första dagen på veckan gjord, måndag.. ja idag har det gått väldigt bra, har knappt stått något vid disken idag, har fått testa på mycket annat skojjsigt så som att riva vitkol i en maskin till pizza sallad, och skära vitkol i fyrkanter till en annan sallad  har fått stå mycket i köket och hjälpa till idag :) , ja det ha varit riktigt roligt faktiskt , komma bort ifrån disken och få testa på något annat, jag tycker detta går riktigt bra och tycker självklart att det är kul och stiga upp på morgonen , och veta att att det är idag ja ska iväg på praktiken, då chefen och personalen är så glada och positiva.. ;) jag hoppas att dom trivs med mej så som jag gör med dem, :) så jag hoppas bara på det bästa nu :) så gick hem från bilprovningen där min praktik ligger då.. och det är rätt så låångt, har dåliga fötter som dom flesta redan vet, inge fett coh sånt skit.. så jag får väldigt ont, vet ej om jag har dåliga skor eller något, men fick sjukt ont i höger fot då ja gick hem... jobbigt värre säger ja bara, men en sak som är skönt det är ju att jag ska på fotvård i morgon, och jag börjar även praktiken 10.30 -14.30 i morgon, så i morgon hinner ja ej träffa min pojkvän alls :( . men jag han träffa honmom i ca 20 minuter nu när ja kom hem, så det var ju gött. han gör mej alltid på glatt humöör ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0