hihi

min dag har varit jätte knas ..
börjar med att jag är jätte trött tar mej knappt upp ur sängen. och sen så har jag ont ovan på huvudet , och sen sprängs mitt öra av smärta , mamma ringer 100 gånger i min bakficka .. (hon trodde jag hade kört av vägen / krockat för jag ej svarat på hennes sms ) så blev hon orolig . och nu på praktiken ska ja få lägga tallrikar och springa ut med dem :) det ska bli kul ;) jag e väldigt glad över att allt går bra för mej , jag börjar få känna glädje och lyckan !:) hopp börjar växa fram jag jobbar på jätte bra , dom säger det ,.och dom e nöjda med mej ,så de känns kul :) jag är väldigt trött och less jobbat sten hårt idag , och typ ingen rast .. :/ nu har jag ej mer och skriva förutom att smärtan börjar släppa lite , underbart :) och att jag saknar min ronnyboy:-)

saknar cathe , och hon kämpar i på i Stockholm känns kul ,väldigt glad för hennes del också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0