måste bara skriva !

Lycklig brud finner ej orden för att beskriva lyckan! 
galet så glad jag är för allt ! :)
jag ska dela med mej min lycka ! :) 
 
för ca 6 månader sen började ja skriva till Ronny, och 5 månader ca så träffade ja honom, och ca fyra månader ha vi vart en, ! allt är så strålande underbart, tiden går väldigt fort fram, och ja är väldigt glad, som fick träffa honom, hade en sådan tur, och fått träffa en sjukt fin kille, trodde aldrig mina ögon då jag träffade han, allt var så magiskt, och idag är ja väldigt kär, väldigt lycklig och väldigt glad, det ha jag varit sen ja träffade den mest underbaraste personen, han gav mejj mycket då han kom in i mitt liv, vi har alltid så kul ihop, vi skrattar och mår gött. jag gillar denna kille, så mycket, finns ings ord för hur mycket, men för dag växer känslor och kärleken, allt blir bara större coh större, tiden bara springer iväg... jag förstår inte vars den tar vägen, vi har redan gjort bort midsommar.. och en vecka har snart redan gått också! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0