Morgon pigg?

godmorgon alla läsare ! 
vaknar av Ronnys väckarklocka, vi gick och la oss sent, somnade aldrig före kl tolv.. hans väckarklocka ringer , 05.07 och han fattar tyyp ingeting, haha så gullig han är ! :) så han kliver upp och ja lägger mej åt andre håller , och var vaken men så trött så jag orkade inte, ville helst bara somna om, men låg och väntade på min puss , men ja fick ingen .. (då han trodde ja sov ) ååh. men jag är väldigt glad för att han slutar 14.30 idag, en normal tid :) så då får ja allt pussa honom ! :) hehe ! men dagen känns väldiggt lång och tråkig då ja vaknar så tidigt och själv så börjar jag 10.30 :p hihi jag tror ja promernerar idag till jobbet , bara för att ja är vaken nu, och tänker inte gå coh lägga mej igen, planerna var att ja skulle sno mors bil.. men jag behöver lite promenad ! :) så ja satsar på det ;) 
nu ligger ja bara i sängen och väntar på att tiden ska gå lite fortfare tack, Älskling e på jobbet nu och kämpar och jobbar och tar i :) så han är inte så social av sej, och ja själv joo jag ligger  bara här och njuter  !:D 
 
hoppas alla får en skön dag, jag vettefan vad ja kommer få, kommer soomna, hahaah xD är faktiskt väldigt sleeten men inte värt och sova då ja själv ska snart upp :)
 
4 dagar sen lång ledigt, fre, lör , sön ledigt .. detta taggas :) 
 
ha det bra shoobree ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0