najsbajs

dagarna går, och tiden rusar iväg.. om ca en vecka så äre midsommar.. haha oj va tiden rinner iväg nu..
shit man hinner knappt med, aja tillbaka till nuet,,
 
6 dagar gjorda på min praktikplats, och allt funkar riktigt bra , jag har fått stått i disken idag också, fått skala morötter och skala lök, hacka sallad... och fått torka bord, haha tja inte hunnit med så mycket mer idag, vart halv seg idag, inte riktigt alls varit med, tänkt mycket på Ronny idag, ville bara vara hemma idag och mysa , jag tror jag behöver honoms närhet just nu.!
får låna pengar av jiohanna så helgen ser ljus ut, hoppas på kanon bra väder så ska jag och Ronny ev dra på tivolit och åka en eller två karuseller . annars blire väl bara mys pys i helgen, hoppas på det.. blir en lugn helg med Ronny hoppas ja på, skulle behöva det, bara få ligga i Ronnys famn och bara må .. ! 
 
jag sitter även med mina tankar om min praktikplats vad händer nu? nästa vecka på fredag äre midsommar, med andra ord ledigt.. men sen då... sen äre bara öppet en vecka till, sen så stänger dom resturangen över sommaren och öppnar igen till hösten, med andra ord 5 veckor semester.. men jag undrar i stortsätt vad ja ska göra under sommaren? ska jag söka annan praktik/jobb? anställer dom mej till hösten ? hm. 
 
mycke som ja tänker på just nu, som jag inte har någon aning om.. 
 
men annars mår ja bra, jag har det bra .. 
har värdens skönaste man, som alltid finns vid min sida, som tycker väldigt mycket om mej, och jag tycker väldigt mycket om honom. 
 
nja jag har inge mera och skriva egentligen. 
 
puss tilll ronny..
 
Cathii jag tänker på dej , och saknar dej Vännen ! 
 
och tack johanna att ja får låna pengar av dej ! :)
 
ha en bra dag alla andra läasareee ! shoobree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0