Nöjd Emelie

jag kan bara säga det, att ja är en väldigt nöjd tjej, gjort min första dag och allt ha gått super bra, ja bättre än vad jag trodde att det skulle gå.. jag har hackat lite sallad och tittat på, ganska mycket.. fått springa och hämta olika saker från kylen till dem, gått igenom kassan lite fort och lätt.. så där lär ju ja få stå sen ^^ hehe ja just idag har jag inte fått göra så mycket mera än att stå och diska och torka bord, fixa till med sallader och sånt.. men det funkar och det ha gått bra idag.. men tid idag var 08.13.30 men går inga bussar då.. så måste sluta 12.50 senast för att hinna med bussen som går 13.00 idag ställde mamma upp för mej och körde mej nästan hem :P men tja första dagen brukar alltid vara lite speciella inte få göra så mycket, då man mest kollar på vad dom brukar göra och hur dom gör och så ^^ men jag ger detta nu en chans .. och hoppas på anställning eller något sånt i den stilen.. detta ska bli skojjsigt, ser framemot detta :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0