nöjd som få

dagen har gått väldigt fort idag , har knappt hunnit med att tänka idag , så lite har gått lite fel haha men inget som har blitt till någe stort misstag :) och fått behålla fingrarna idag :) hihi

jag har fått testa lägga mat på tallrik som jag sa ,och det var / är verkligen inte lätt , jag lägger alltid för mycket eller så lägger jag "fel" haha men övning ger färdighet som man brukar säga :) sen har jag sprungit ut med tallrikar har gått riktigt bra faktiskt , då jag går ut med två tallrikar , sen så var det fel.potatisar , men inte jag som la dit potatisarna eller så dom hade beställt stekta pären , men inte så lätt för mej så går oxh pratar med Sabine så fixar hon stekta pären :p och när ja går och lämnar stekta pären och ber om ursäkt för att det dröjde , så hade dom ätit klart ändå , dom va ej jätte nöjda och inte så glada ,men jag känner ändå att jag gjorde ett kanon bra jobb :).sen så har jag skalat gurka , hackat tomater och lök :) allt ha gått bra ,men dagen har bara rusat iväg och jag har inte förstått vars den har tagit vägen !

åkte direkt till pappa för att klippa honom oxh vara lite social :) så nu är han klippt oxh både jag oxh far e väldigt nöjd för klippningen :) hihi

nu ska vi dricka lite kaffe :)
ska bli väldigt gott !:)

hoppas alla har haft en bra sagt , oxh att ni e nöjda med det ni ha gjort !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0