Nööörd

shiit, vilken nörd ja är, jag känner mej som en jäkla spelnörd.. ! 
 
sitter på fecbook och spelar pet, jag börjar bli galen, är på bana 96 , spelat den om och om igen. jag sitter här och börjar få SPADER min älskling, min fina .. sitter och sliter och jobbar röven av sej, medans ja sitter själv hemma och nördar mej, men inte länge kvar nu tills han slutar och kommer hem coh kryper ner och myser med mej, håller om mej och det ska allt bli gött, tja om ja inte sitter kvar här och nördar mej, för ja får ju fnatt, måste klara banan.. kan inte ge upp.. och kan inte slita mej ifrån.. och kan inte sitta och vänta på att ja får liv, så jag spammar mina facebook vänner, vilken nörd ja är, ni törs tycka att ja är det, för det är jag allt, och jag är så beroende utav detta spel, för att komma ikapp min älskling, och jag är så beroende utav min kille, han gör mina dagar och han fyller dem med glädje och skratt, han kan få mej coh skratta tills ja verkligen inte "orkar mer" så ja typ tappar andan totalt, haha så underbart.. ! nu vill ja att han ska komma hem och hjälpa mej på stutts, innan jag SKRIIKER som jag typ gjort hela kvällen hahahhaa xD 
 
tänkte lägga mej i ett bad ikväll med massa skum coh bara slappna av, men inte gjort det inte.. för ja skulle allt behöva koppla av lite då min rygg är inte på plats, så skulle behövt både massage och dragit till någon som kan knöcka till den, synd att det är så dyrt med knäckare^^ hahaa xD tur man har en vän som ställer upp på massage i  alla falll :) 
 
snart blire allt duschen och sängen så man orkar jobba i morgon så man ej är någon zombie för det kände ja mej allt idag, då allt gick typ snett också .S . hahaha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0