@Otuur

jag vaknar knappt då Ronny far, och ja vaknar knappt av min väckarklocka, och när den ringer så he  ja den bara på att ringa om om om igen.. var så grymt trött och är det fortfarande.. börjar med att ja bestämmer mej för att börja vakna till för att ja måste det, för ja tänkte promenera, idag.. så får ja ett sms av min mamma då jag har vaknat till och var på väg upp för att klä på mej, så säger hon du får ta bilen, jag vet att du kör försiktigt, . hahah då tittade ja ut, och det regnade ja som var pepp på att promenera till västerslätt.. haha :P otur med vädret.. jag som behöver promenera och röra på mej, en dag till sista dagen på veckan sen ledigt i många dar  , bir mys med plutt :) och bara rå om varandra, mamma åk tilll  stugan, så blir ensam hemma med älskling, ska bli väldigt skönt :) inte alls pepp på jobba idag så trött ! :( vill ba ligg kvar i sängen tills baby kommer hem ! :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0