sjukt najs

jag har haft en kanon bra dag !:) praktiken har gått hur bra som helst , har fått göra en sallad , och torka bord , fast mest har jag fått stått i disken :) haha men det ha gått bra idag , idag har det vart mycke folk , dom ha aldrig haft så nyxket som idag :) haha så disken tog aldrig slut :) höhö sen ha jag vart hos fotvården har bytt till gå och löp kliniken den är bättre än där jag ha varit tidigare . hon var mer försiktig denna än den andra ! så jag var mycket nöjd ! :) sen kom Johanna hit efter middagen på en kopp kaffe satt och surrade om saker och ting , va ett tag sen nu , så kul och träffa henne igen :) nu saknar jag min pojkvän otroligt mycket :( han slutar jobbet på cs en timme ,försöker hålla mej vaken tills dess men tror jag kommer förlora på det då ögonen börja känna sej tung och svider av trött het :( så galet trött :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0