skojjsigt värre

utrstrålning fast att det är måndag, solen skiner och det är underbart väder, varmt och gött. och idag på praktiken så var alla glada och positiva så det kändes så kul och höra, och sen så ska ja på ett studiebesök på matro, får se vad det är för något, ev, för att testa praktisera där, och kanske dom anställer mej lät det som, så ja hoppas på det bästa. om inte så får ja ju även en praktik på resturang som kan göra mycket bra på mitt CV, då ja kommer få stå i kassan ev, plocka disk, torka av bord, och allt vad ja nu kommer få att göra, så jag hoppas på de där, synd bara att det var så långt dit , men skitsamma får testa på i alla fall :) så ser framemot det, och när ja kommer hem får ja träffa den bästa killen på jorden igen :) . och då får ja höra hur hans dag har varit ! jag tänker alltid på min lillla gubbe ! :* så kär så obesrkligt kär ! <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0