smultron!:)

min kille gör verkligen mina dagar ger mej kärlek och glädje ! jag skulle göra allt för Ronny !:) jag är så glad för att jag träffade Ronny då jag gjorde det ,och allt kändes så riktigt bra :) jag ångrar ingeting , vi har alltid kul tillsammans och vi tillbringar varenda sekund tillsammans och det känns så underbart bra :) vi har många roliga och tokiga minnen tillsammans självklart hoppas jag på så många mer fina minnen !:) <3


och i helgen har vi haft det hur mys som helst , var tänkt att vi skulle fara till paradisbadet i dag egentligen men tråkigt nog så fick jag min mens i fredags morse så det blev inställt väldigt tråkigt !:( men vi styrde fest och lite mys istället ,gick på allstar och tc ,drog några öl där :) gottegottigott!:) sen idag ha vi myst ,gått på stan :) spelar lite kort :) och bara nått gott :) och sen så åt vi en rullkebab super gott hehe :)
och just nu ha vi knäppt oss en öl ,smakar väldigt bra !:)



jag har det väldigt bra med Ronny. och allt har varit perfekt ,fast att helgen inte blev riktigt som planerad, <3 :-)



han är verkligen den jsg gillar allra mest ,mina känslor växer dag för dag ! och jag är så lycklig så glad ha aldrig haft denna känsla tidigare ! :-)
han är det bästa som finns,det finaste som ha kommit in i mitt liv ,och självklart ha jag hittat min andra halva ,min ängel !:) <3


han är ,snäll,söt,gullig,fin,underbar. <3 han har allt som ingen annan har :-)



kärleken :)




jag tycker om honom !:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0