@summer!

nu börjar vi närma sommaren, skolavslutningar börjar närma sej, karuseller kommer till umeå och tiivoli. vart på det typ varje år.. men detta år. missar jag det totalt, det ha alltid varit här i stan, så jag började fundera vars det var, då jag klickar runt på facebook ser ja en som har varit på tivolit, jag som tänkte dra dit med min kille. och mysa lite med karuseller med honom, då jag fortfarande tycker sånt är fruktansvärt mysigt och gå omkring på tivoli och ha det gött och kanske åka nån karusell.. nu missar jag det bara för att dom är på i20 i år.. fyyyy ! 
jag som taggat tivolit, men nej, nu får man vänta ett år yttrligare.. :( tusan också. åh då kanske dom är även på något nytt ställe.. vad vert jag ... !? SERIÖÖST, blev ändå nere nu, taggat typ ett år på detta, ja känner mej som ett litet barn på nytt men nje, nu missar jag det bara för att dom står där ja aldrig någonsin håller hus, :( 
KNAASIGT, ! 
när jag och min käraste får pengar så ska vi åka till paradisbadet för att bada och ha kul och så.. jag hoppas på att det kommer bli skojjsigt och att jag inte får mens denna gång, för då vet ja inte vad ja gör :( 
vi får göra något riktigt roooligt för att gottgöra oss själva för att vi missa det, eller att jag missade det .. :( 
jag ville dra meed min pojkvän på alla karuseller i värden som dom har .. :O fast att det är ett litet tivoli men ändåå. 
 
TREVLIG SOMMAR önskar jag er allihopa som tar sommarlov, studenten, får semester.. :) 
Bottenupp och resten i håret. ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0