sweet !

God dag alla läsare ! jag hoppas att detta uppdatering blir kul och läsa ! :)
 
idag har jag fått städa ur kylen, coh fixat med bröd till lunchen, och fått fylla på gurkor och sånt.. ^^ diskat ha jag fått göra en hel del idag också, jag ha varit väldigt glad och nervös hela dagen, helt galet och allt va extra kul idag, för idag hade ja jue mötet, om hur det skulle bli till hösten, och mötet vi hade gick strålande bra, jag får fortsätta till hösten, men jag  tror det fortsätter med praktik, men känner det gör ingeting och lika kul att dom gillar mej och att dom vill att ja återvänder till hösten, det känns riktigt kul.. och Bodil drar även upp om att börja plugga, / utbilda sej till hotell och resturang och det kändes på sätt och vis lite lockande till det, då ja kan då få göra lite allt möjligt.. jag trivs ju väldigt bra, på matro.. känner att människorna ja jobbar med är glada och positiva , och det känns lätt att jobba med dem, så dagarna ha gått väldigt fort, och veckorna ha bara gått förbi, sen ja började där.. kul.. :) i morgon är sista dagen, sen så blire semester för mej ! :) jag får även fylla i försäkringskassan som vanligt, och fortsätter att få pengar .. ^^ så det känns också väldigt bra, jag har haft en bra dag, lite ont i axlar och rygg just nu, men jag hoppas att den smärtan försvinner, ska bli skönt och få vila upp sej lite granna.. ! 
 
i morgon, ska ja plocka upp en annan som jobbar där ute också, sen så ska vi fara ut till matro för att jobba, köra sista rycket, sen säger ja äntligen helg, semester.. ledigt, ska ändå bli skönt, få vila upp fötter, axlar och ryggen! :) hoppas dagen går fort bara i morgon, 
 
Tack för att ni läste det ja skrev, och jag hoppas att ni blev väldigt glad för min skull ! :)
nu hoppas ja bara att ni får en kanon bra kväll, och att ni får en  bra fredags start på jobbet eller er lediga tid ! :)
 
nu tackar ja för mej och uppdaterar snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0