underbart

Så underbart , lyckan på högnivå..
mamma bjuder ut mej på caffehous (stavas det så?) hmm aja skitsamma, vi äter kall gravad lax där, hmm de äter ja verkligen inte igen, haha men jag tackar min mor för en väldigt trevlig middagstid, och en trevlig tid på stan , då vi sprang även in lite i klädbutiker för att titta, och så.. trevligt och få en liten tid med sin mamma, :)
och sen drar vi hit och här får jag då kaffe, sitter coh surrar med morr och lars ett tag.. 
annars har ja inte gjort ett skit idag... ^^ sen jag kom hem :P bara latat mej förmör en film... 
jag såg halva filmen av this is 40 ska fortsätta se andra halva sen, :P haha
spelat lite på fecbook , haha ja är som en liten nöörd. ^^
 
sen är det så magiskt än känsla, som är så stor , så sann . 
 
jag träffade en kille, som var så fin, kunde knappt tro mina egna ögon, på att det var sant , en sådan fin kille,har jag aldrig sätt, som Ronny, när jag träffade han blev jag helt skum, varm och förstod ingeting. igår låg jag och tänkte på hur fin Ronny är, och hur mycke lycka han har kommit in i mitt liv, och hur glad jag har blivit sen ja träffade honom, och hur lyckliig jag är med honom, ALDRIG haft denna känsla som jag har för Ronny, för någon annan. en kille som får mej verkligen och skratta, en kille som får mej verkligen och le, ja verkligen en kille som får mej och må bra ! känns väldigt underbart, Ronny har så mycket utstrålning , han är så otroligt fin , vacker, snygg, snäll , omtänksam, gullig så klart ! han betyder enormt mycket för mej, ingen har betytt så mycket som han gör. ! 
idag är jag så lycklig jag trodde aldrig att ja någonsin kunde bli så här lycklig, trodde faktiskt inte man kunde vara såhär lycklig.. ! soom jag är . Ronny är verkligen mitt allt, jag vet inte vad ja skulle göra utan honom, jag vet faktiskt inte, han är mitt hjärta,  och idag är jag så lycklig ! som har en sådan grymt fin kille, kommer vara honom trogen, kommer göra allt för honom, för jag är verkligen kär. aldrig vart såhär kär. visste inte man kunde vara så kär. så glad så lycklig, men nu vet ja , och jag hoppas ja får allt vara såhär glad  ! jag hoppas på oss, :)
 
<3
 
Roonnybooy! Emeliiegiirl ! @Alltid.-Evigt@Lämnardejinte !(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0