uppdaterar..

min dag ... :p
 
har inte varit det minsta kul, så ont i huvudet, och stått och diskat och skalat vitlök och hjälpt till med att fixa bröd och sallader som håller på att ta slut, dammtorka, och ställt ut glas och kaffemuggar.. ja typ som en vanlig dag...
nu säger ja bara två dagar kvar.. sen då?? 
 
jo nu ska ja berätta varför denna dag ha inte vart så grymt bra, och det var så att i morse var ja trött, ovanligt trött, fast att jag ändå gjorde en tidig kväll igår kväll.. fattar inte... sen under dagen fick ja huvudvärk, så ont jag hade, och sen äre en person , som typ gnäller, gör så här istället gör det gör så, men jag har fått lära mej en sätt först från början, jag trivdes med det och vill gärna fortsätta med att göra så som ja gjorde .. sen har jag verkligen inte tid med  typ några fika raster.. tja annars ha väl ändå min dag varit helt okej, dumt och klaga egentligen, men känner ändå att jag vill skriva utav mej lite ditaljer som sker...^^
 
sen så slutar ja kl 14.00 och det e rätt så skönt faktiskt, men idag var det väldigt lugnt, allt var typ klart 14.00 så en kort dag för oss alla typ :) och sen när jag satte mej i  bilen, så kände ja hur värmen kom och hur svetten började rinna, jo det var väldigt varmt i bilen, säger bara en sak skönt med sånna gånger med AC :) underbart.. 
 
När jag kommer hem så sätter ja mej och surrar lite med min mamma och sen så går jag och slänger mej i en dusch, och sen så testar jag min nya bana på pet. och sen går jag och handlar lite tandkräm, schammpoo och så.. haha xD jamen sånt som behövs dagligen :) hihi så¨tog mej allt en promenad dit.. skönt  med lite promenad också :)
 
sen när ja kommer hem från min promenad så sätter ja mej och pratar lite med min mor om ditt till datt .. ^^
 
sen ikväll, så ska ja träffa johanna vi ska dra en kopp kaffe hemma hos henne och snacka lite skit.. ^^ ! 
 
ha en super bra fortsatt bra dag på dagen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0