yeaaahhhh !!!!

igår så bestämde jag men för att cykla och möta Ronny utanför Volvo, så kommer dit 23.34 sätter mej där utanför och funderar på vad ja ska göra för att fördröja tiden, hm kommer ej på något sitter där tills mitt ben somnar, och när ja ska ta mej upp för att låsa upp "ronnys cykel" så tar ja mej knappt upp haha xD galet, sen så cyklar vi tillsammans till mej, och på vägen hem så köper ronny 2 chees burgare.. hehe jag höll fan på fryyysa ihjääl :(. jaja saksamma sånt man sker ibland, :P^^ och sen så när vi kommer hem hit så myser vi ett tag till en film, så otroligt underbart var det, men idag på jobbet har det ändå gått riktigt bra faktiskt, fast att ja sov typ bara 7 timmar.. haha xD :P men det funkade och ja ångrar mej inte alls, på slutet av dagen då ja sätter mej i bilen ville ja bara lägga mej ner i min säng hahhaa xD . jobbade över 45 minuter ca .. haha mycket disk blev det där på slutet sen så kom mor coh isabell coh andré dit på lumch, så det var trevligt så frågade hur det gick på rätten osv, och alllt gick strålande bra hörs det som, andre kommer nog att vinna detta, och det känns också kul.. han som misshandlade bror kanske få f*****e så det känns även nåot bra.. hoppas att han får ut bra pengar i skade stånt! :) men allt känns något bra, i morgon äre fredag jag jobbar samma tid i morgon som idag. och i morgon så ska ja ba mys med min älskling och det ser ja framemot och det känns som en evighet som ja fick mys lite med honom. så läääääängtar oehört mycke tills i moorgon ja för det i helg och ja får min kille för mej själv och ba myyysa ! :) 
 
har inge mer och tillägga eller jo det har jag vääänta och häng kvar i texten.. nu ska ni få höra något som gjorde min dag väldigt glatt 1:) hihih 
 

när min mama och jag och André och isabell sitter och äter.. så kommer danne coh pressenterar sig för min mor och så , mohaha ! :P så frågar mamma självklart frågan , "hur sköter emelie sig ? går allting braa? " hahahaha :P
Dane säger på en gång, med ett skämt så drar han n, hon är usel... hahaa :P sen säger han dirr, nej men allt funkar väldigt bra och hon har blivit fort varm i kläderna, och vi trivs otroligt bra med Emelie . ! :) 
 
Måste säga , det var väldigt roligt och höra.. delvis det att det kanske blir en anställning då om dom trivs så bra med mej, som danne sa hoppas på bara att tanja och sabine också tycker samma som danne, annars tänker ja fråga dem om ja kan få jobba lite på ica i röbäck för dem rår om den affäreen också.. : ) så jag hoppas på det bästa, för jagh trivs vädligt bra på resturangen, dock lite synd att det e en bit bort coh att det ej går några bussar dit ut alls . så det är det ända so är synd, men tur man har en sådan snäll coh rar mamma som lånar ut sin bil till mej ! :) känner mej väldigt glad och sprallig nu faktiskt, allting känns så klokrent bra.. snart äre helg. och snart midsommar, coh snart sommar, hoppas ja på.. för nu hare blitt väldigt kallt och tårkigt väder bara en massa jäkla regn och ståhej.. : (  
 
nä nu hörrni läsare nu äre faktiskt så att jag har berättat det mesta som ha skett och hänt idag, så ha en väldigt bra fortsatt dag så skriver jag kanske ett inlägg senare om ni har tur ;) 
 
ha det gött och ta hand om er, sköt om er ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0