16 mars

den kvällen blev väldigt lugn.. det hände något mycket speciellt, lilla sötisen fyllde 24 år.. och vobbs så blev vi även tillsammans den dagen. så otroligt söt.. ! jag har varit med min lilla Ronny, varje dag typ. han e så sööt ! :* riktigt roligt och vara med honom , och ja ha blivit typ förkyldsnuvig och sånt där.. åhh. men lilla sötnosen tar hand om mig, håller om mig och bara pussar på mig :] komer sakna honom galet mycket då han åker bort i tre veckor. hur kommer ja någonsin att klara mig ! :/ frågan är ju stor.. vill bara ligga i hans famn.. dagarna e väldigt lugna just nu, då ja inte orkar göra så värst mycket... ligger bara i sängen och myser^^ :) har ingeting spec och berätta.. 
 
Jag och ronny, Ronny och jag! <3 
tycker om den killen så grymt mycket !;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0