ååh OOMG

Herrugud, vad less man kan bli på människor, någon som lovar något, men sen när någon annan och bara förstör och sen när inte en person kan stå emot de han har lovat. alltså jag avskyr sånt.. 
blir verkligen besviken !! 
 
inser även att min boy, har det verkligen bra, och är på fest, allt rullar in...
slutar med.. skoj? nä jag vet inte men åh 
 
tur att han har det kul i alla fall..
 
en gång, en tid, ska ja finnas.. för människor? (när dom behöver dela med sej av sina problem)
men när ja behöver folk , för att dela med mej av mina problem .. så finns ingen ..
 
hur rättvist e de inte? 
 
Tror ja går och lägger mej för ja känneer mej sååååååååå uppskattad just nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0