baby 2013

jag sitter bara och tar det lugnt, känner lugnet, lyssnar på musik och drömmer mej bort, och ja känner mej faktiskt lugnt, och jag sitter och tänker på en väldigt speciell personer. jag vill ha dej här hos mej, och jag skulle gärna vilja träffa dej igen, och se dej le igen! jag hoppas att han tar min hand , ger mej en kram och säger att han ha saknat mej.. jag gör verkligen allt för honom, men känns ändå som att ja gör något väldigt fel. :( säger bara en sak förlåt.
och säger bara en sak, snälla lämna mej inte bby, för det är dej jag tänker på då ja somnar, och dej ja tänker på då ja vaknar, och det e dej ja mår bra med, och dej jag skrattar med, känns underbart och se oss två på bilden. ! 
du e så grymt fin bby ! <3 lämna mej inte, snälla lämna mej inte.  !<3 saknar dej bara så enormt , vet inte vad ja ska ta mej till.. lägger mej ifrån allt nu, och tittar framåt, vill gärna ha dej tillbaka till mej! <3 jag e så rädd .. jag sitter och lyssnar på muusik! :) och bara myyser i min egna ensamhet ! jag NJUUUTER ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0