bästbästabättre!

idag ha nog varit en kanon bra dag ,frukost blev de en äggmacka, gick till dagiset .. med svarta byxor och vitt linne med leopard text.. och leopard kofta.. och barnen var utklädda till påskkärringar.. så dom frågade vs ja va utklädd till ,då sa jag leopard.. hihi fick svar tillbaka en riktig ? hahaha jag ba ja de e klart ,passa er.. haha =) sen gick vi till äldrecenter här på Haga och sjöng påsk sånger för gamlingarna ,va riktigt mysigt . sen får jag lunch,gott påskbord.. hihi shit så gott.. sen efterrätt glass mini maränger,och hemma lagad choklad sås .. så otroligt gött =) hihi sen gick ja hem och snackade med mor ,och visade maten =) och sen blev de snacka skit och fika med fina Sandra. ! riktigt trevligt =) nu sitter jag bara i soffan med mor och Lars ,ätit massa med godis och popcorn.. och druckit påskmust... nu e man galet rund och fet om magen=( måste börja träna.. =/ åh .. sånt e livet.



påsklunch =)



påsk efterrätt =)



påsk fika på stan med Sandra ,och snackade en masa skit.. länge sen man träffade henne galet trevligt.. =)

och snart kommer Johanna förbi en snabbis ..

inge mera och skriva om..
så tack alla läsare att bi tog er tid, för det lilla jag skrev.. och glad påsk på er alls och hoppas att ni ha haft en ch ha en bra påsk =) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0