fyfy

så otroligt jobbigt att vara sjuk, snuvan rinner och täpper igen näsan på en halsen sväller igen och det gör ont.. allmänt drygt ha ingen feber ..
så kämpar mig ändå till praktiken , tur att man e bara där fyra timmar sen får man gå hem och vila tills nästa dag :) .

idag ha jag åkt skridskor med barnen och det ha varit jobbigt frös jätte mycket och tänkte på Ronny!

mån-tors e det läsvila .. så läste för två killar idag rann från mitt öga då sa Rasmus, varför e du ledsen.. svarade tillbaka att jag inte var ledsen.. då sa han e de glädje tårar? och log. så sött :)

i morse var det morgon mys med älskling i sängen :$ orkade ej äta något... så var mysigare och ligga kvar och gossa ner sig hos värdens finaste Ronny <3 pusss :-)

tänker på Cathe :-)

ha grymt ont i mina ögon skulle mer ön.gärna säga god natt nu , men det kan jag inte , för väntar på maten sen kommer Ronny till mig sen blir det mys sen ska vi på en liten promenad om jag orkar..

nyser och det rinner från mitt öga..
jag ha inte fått i mig så mycke mat idag.. myser och.vilar i sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0