God moorrn

jag e inte alls pigg, eller glad, jag vill bara tillbaka till sängen och fortsätta och sova, ja jag vill ligga där hela dagen och bara vara.. :( jag har en känsla i mej den säger att ingeting känns rätt.. jag känner mig totalt värdelös, hatar då "kompisar" ska klandra på en påpeka olika saker, så man "deppar ihop" och börjar tänka om! åhnej. 
verkar ingen bli någon sol idag häller. grått coh mulet, och säkert något kallt också. men jag ska ta mej till dagiset ^^ i morgon äre jue helg , omg, jag ska sova hela dagarna långa..  ! HÖRDE JA FEST? ja här ska det supas.. nä men det blir nog feest, :) hihi får väl se vad som händer och sker, påskpåskpåsk.  !
 
det e  ju påsk i mööööra !<3 GLad påsk på mina kära läsare  ! (= 
 
nä ha inget vettigt och säga, är ingen... ! ;( känns så... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PS. Emelie ! 
 
( kommer säkert bli på bättre humöör idag på Dagiiiiset ! )
känner mig bara allmänt trött och less... 
då människor ska komma och påpeka saker, som va för länge länge sen, man förändras.. ! 
åh jag skiter fan i er nu  ! ! ! ! ! ! ! !  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0