Gud

Jag har fått TUREN , genom att ja fick träffa en ängel .. men ängeln lämnade mig i tre veckor.. 
nu överlever ja dom genoom .. att mysa lite med mig själv, ta vara på min egen tid, och finna lite ro.
jag ska tvätta ikväll, i morgon så ska ja till gå löp kleniken, geonom mina fötter... 
och sen på onsdag blire nog bara att lägga sig i sängen och bara ligga, åh det lät underbart skönt..^^
får se om lilla Sandra hör av sig, om vi skulle dra en kaffe eller något annat strunt på ett café 
och bara sitta och prata strunt ehhe ;P det skulle vara myys ! :* får se om det blir av.. ! 
taggar dock inte tvättningen ikväll. har så grymt i axlar och nacke.. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0