hihi sööndaag!

Min söndag, det e att ja vaknar väldigt sent, ovanligt sent, då ja gjorde mej en väldigt tidig kväll.. 
haha men det hjälptes inte, då min lilla snubbe ringer mej och väcker mej typ kl tre på natten, 
omg.
haha tog det ganska bra, hih var roligt och höra honoms röst. 
men jag kliver upp och äter en äggmacka, och påskmust till... glad påsk! ;) 
sen cyklar ja hem, men vilken jääävla pööl... man kunde typ simma igenom den ångrar verkligen inte att jag gick över den,, haha annars hade ja typ cyklat om kull i stora pöölen, hade ja haft bikini hade jag utan tvekat bara gått igenom den, skulle inte förvåna mej om man skulle kunnat simmat...
haha xD ! 
 
kommer hem lägger min mobil på laddning, ringer cathe, surrar ett tag.. kändes verkligen underbart,,
och jag gillar faktiskt hon... 
 
sen slänger ja mej i duschen och det var verkligen underbart... 
 
<3 
ha en jätte fin dag allihopa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0