igår!

så praktiserade jag. gick faktiskt bra. men trött och så.. igår så vandrade jag på. stan och väntade på Ronny och Johanna. Ronny fick vara med oss.. va jätte roligt och träffa Johanna. <3! sen på kvällen kommer ja hem äter middag med mamma och sen drar jag med golfen och pantar flaskor. ! och sen till ersboda. till Ronny... vi var ute och gick, hittade en spännande stig som vi följde efter. lite. äventyrligt hehe.. :-P vi. sjönk och hade oss. haha
jag e så. taggad på idag då jag ska dra ett spännande äventyr för Ronny fast allt blir som en överraskning :-) vi får se hur allt blir.. shit vän trött jag e :-( :-( :-(

Tjingeling, ha en super bra dag ! <3
skriver nog ikväll igen och berättar lite ;-) haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0